Stratos & Video tour

IMG_7196

Kolla vad jag hittade i K-market för någon vecka sedan!? Oh yes, en hel Stratos chokladplatta! Älskar den chokladen, men av någon anledning smakade den inte lika gott som tidigare!? Kanske hela grejen med att vara i Norge och äta chokladen gör mig euforisk. Men ja, tänkte bara att jag måste dela med mig av denna nyhet. Innan hade de ju bara de små chokladstängerna.

Förresten så kommer videon upp över lägenhetens vardagsrum/kök i Julstass i morgon bitti! Så klicka in er på bloggen då.
asilje

3 reaktioner på ”Stratos & Video tour

  1. Stratos chokoladstängerna smakar inte heller lika gott som i tiderna! Jag tycker konsistensen var mycket hårdare och bubblorna flera sä även om det kändes luftigare kunde man gnaga på den utan att allt bara blev en smörja. Eller så minns jag fel. Men Stratos var min favorit på en lång tid, innan den försvann från Finland helt. Roligt att den ändå kom tillbaka!

Kommentera / Leave a comment

