Önskerubrik: Mina framtidsplaner

Det var länge sedan jag skrev om någon av önskeinläggen som jag fick här under hösten, så tänkte skriva om en rubrik nu eftersom jag verkligen har noll inspis till något trevligt inlägg. Har haft en ganska bråd vecka så bloggen har verkligen lidigt, så även statistiken. Hade eller han fortfarande som mål att nå ett visst antal visningar på en dag innan nyår, men är lite skeptisk.

Hur som helst, mina framtidsplaner. Under den närmaste tiden planerar jag att göra allt som hör julen till samt försöka vila upp mig under de få dagarna jag har ledigt. Jag fick förlängt mitt kontrakt till 24 december 2014, så jag fortsätter på samma arbetsplats nästan ett år till. Sedan vet jag inte vad som händer. I januari skall jag börja gå på skolningar igen. Har anmält mig till en som handlar om problematik inom barns stöd- och rörelseorgan som är uppdelad i fem moduler/dagar runtom i landet under tre månader. Dessutom skal jag även i slutet av januari gå en Lasten vesiterapeutti skolning, vilket ska bli riktigt intressant och roligt det med.

För övrigt har jag egentligen inga särkskilda planer för tillfället. Ska hålla en månad semester åtminståne. Har bara haft två veckor ledigt det senaste året, så jag ser verkligen fram emot fyra veckor semester. Jag som varje vecka kollar efter resor, skulle ju gärna se att jag hade något litet spännande äventyr att se fram emot detta år. Vi får se helt enkelt. Och som alla andra ska även jag börja mitt nya liv som gym och hälsozombie i januari…. Med måtta.
asilje

3 reaktioner på ”Önskerubrik: Mina framtidsplaner

Kommentera / Leave a comment

