Travelt

Jeg har det veldig tavelt for tida!

Okej, kände bara för att börja inlägget på norska ikväll. Dagarna går så snabbt, hänger inte med som vanligt. Insåg igår att det är mindre än 10 arbetsdagar kvar innan jag får lite julledigt! Dagarna kommer gå mycket fort. Imorgon blir det jobb + kurs på kvällen. Ska gå en fascia kurs (MMT – Level I: Lower Extremity ) tisdag kväll samt hela onsdagen, ser grymt mycket fram emot det! Känns som evigheter sedan jag sedan gick på någon kurs, trots att det var i våras.

Idag har jag och mamma varit en runda på stan och köpt lite julklappar samt material till julklapparna vi lagar själva. Lite pyssel har vi också alltså hunnit med ikväll. Jag har även hunnit anmäla mig till en annan kurs tills i januari samt hittat en annan kurs bestående av 5 delar vilka kommer att vara uppdelade på tre olika orter. Om allt går som planerat kommer jag gå på alla fem delar. Känns som om jag redan vore inne på 2014, får se till att ta det lilla lugna nu va!
IMG_6758
asilje

2 reaktioner på ”Travelt

Kommentera / Leave a comment

