Sunday

agoodmorning2

God morgon alla där ute i den gråa december morgonen! Jag sitter med en kopp kaffe och lyssnar på julradio samt väntar på att kameran ska laddas. Började nämligen filma lite i lägenheten men så började ju förstås batterilampan blinka rött. Vet att jag har lovat en apartment tout vieo redan i somras. Så om kameran, datorn och internet samarbetar så vågar jag nästan lova en video tour i vardagsrummet/köket inom kort. Hoppas allt samarbetar. Har lagt upp en liten sneak peek via Instagram (siljetherese), urusel kvalitet men ni kan ju kika om ni vill medans jag försöker laga en ordentlig video.
Ja förrresten, ovan har ni en liten video filmad med telefonen, därav kvaliteten, då jag freestylade ihop en ljuslykta.

Tips, lyssna på julradio:
Svensk julradio
Norsk julradio
asilje

Kommentera / Leave a comment

