Make Up Store Cover all Mix

IMG_7170
IMG_7172

Igår bestämde jag och mamma oss för att åka till Sello en sväng. Dock var vi så inne i våra diskusioner så plötsligt uppenbarade sig Jumbo framför oss. Nåväl, där finns det ju också butiker, så vi blev där istället. Där var fruktanssvärt mycket folk, blev lite irriterad och skippade helt att försöka leta efter julklappar. Men kolla vad jag hittade inne på KICKS? Som dessutom nu var hälften billigare!? Materill glädje! Ungefär 15€ gick denna för nu, så jag slog till direkt. Har så länge velat pröva denna, så det var riktigt roligt att den var på rea nu. Har provat den lite grann idag, och jag blev faktiskt positivt övverraskad. Har kollat lite youtubers som redogör för denna produkt, och alla säger att det en stund innan en vänjer sig och lär sig den. Det kan jag hålla med om, men första intrycket är iaf mycket bra.
asilje

7 reaktioner på ”Make Up Store Cover all Mix

    • Haha jag e nog inget proffs jag heller men har sett för mycke på vissa youtubers så har lärt mig lite. :P den gula e för å täcka röda partier i ansikten, den ”Rödlila” för blåa och den beige e för va som helst eller highlighter. Ha ja lärt mig via youtube

Kommentera / Leave a comment

