Dagen då…

Idag är dagen då jag äntligen sov längre än till sju eller åtta på en helg! Klockan 09:50 steg jag upp. Dock hade jag vaknat en gång ‘vanlig’ tid, blädrade lite bland bloggarna och så somnade jag om. Var nog mycket mycket tröttare då jag vaknade andra gången, men det gav mig någon slags inre ro att få vakna såpass sent. Otroligt det här hur en del kan sova urlänge, medans jag vaknar vanlig tid trots att jag gått sent och sova. Det samma gäller om jag varit på fest, vaknar ändå kring åtta. Nåväl, har ju hela dagen framför mig då…

Ibland skulle det vara väldigt handy att kunna somna hur som helst och var som helst. Det är något jag verkligen har svårt med, medans andra lägger fast ögonen och så sover de som en baby oberoende!?
asilje

2 reaktioner på ”Dagen då…

Kommentera / Leave a comment

