Pyssel – Tovade hjärtan

IMG_6920

Mysiga tider hörni! Levande ljus, varma drycker, ljus och allt som hör december månad till. Har precis lyssnat på norsk julradio online, druckit té samt börjat tova hjärtan. De på bilden är fortfarande halvfärdiga. De ska bli broscher, har nämligen trätt en säkerhetsnål bakom så de går lätt att haka på kläder. Verkligen härligt att pyssla lite till julmusik. Kände redan vid klockan 19 att jag gärna skulle gå och lägga mig, men sysselsatte mig istället med att tova. Piggnade till åtminståne lite.
asilje

9 reaktioner på ”Pyssel – Tovade hjärtan

  1. Ooh vad söta hjärtan! Jag gillar att pyssla men för tillfället känns det som om jag inte orkade något annat än typ gå på föreläsningar och sova..men det är roligt att se hurdana greijer andra pysslar med! Och norsk radio är något som ska kollas upp senast kursen börjar!

    • Tack :)
      Jo det är roligt att pyssla, bara en känner att det finns ro och inspiration till det!
      Jag kan länka radiokanalen senare om du vill? :) Fast hittas också om söker på jule radio om du inte vill vänta tills jag kommer mig för att länka ;)

      • Tack, jag tror nog jag hittar den! :) Julemysteriet läses här flitigt varje dag. Fnissar lite åt mig själv varje gång jag försöker säga högt något ord, så kanske radiolyssnandet kunde hjälpa lite med uttalet också.. :D

  2. Tusen tack fina du :)
    Julen är verkligen min bästa högtid på hela året :) Så fina hjärtan, vad duktig du är. Var någon stanns från Norge är du ifrån?

Kommentera / Leave a comment

