Helgen i korthet

IMG_6820
Helgen gick snabbt, som vanligt. Har haft en hel del program ända sedan fredag kväll då vi firade lillajul tillsammans med sambons arbetskamrater. På lördagen steg jag titigt upp för att hinna med allting. Skulle bl.a. inhandla en två vånings korg från en butik som har slutförsäljning, köpa lillajulspresent åt sambon och annat nödvändigt till lägenheten. Dessutom handlade och bakade jag inför kvällen då vi fick gäster. Innan gästerna anlände runt kl 18 var jag även till Karis och kollade på Bk-46-Hifk handbollsmatchen.

I söndags tog jag det riktigt lugnt på morgonen, med kaffe och smörgås i ett vardagsrum som äntligen blivit varmt. Klickade även hem fyra stycken julklappar, hoppas bara de hinner komma fram i god tid – speciellt fotoboken som jag ska skicka till mommo i Norge. På eftermiddagen åkte vi tillsammans med mamma till Karis för att inhandla en matta till soffhörnet, gardinstänger och lite julsaker.
asilje

5 reaktioner på ”Helgen i korthet

Kommentera / Leave a comment

