GIF via Photoshop

aaIMG_6874

Woohoo! Jag har nyss skapat min första GIF via Photoshop!? Förut har jag alltid googlat gif maker och laddat upp tre bilder och klickat någonstans och så har jag fått en gif på några sekunder. Nu sökte jag istället på youtube how to make a gif in photoshop cs5, och hittade en video med vars hjälp jag fick ihop denna GIF.

GIFen föreställer mig och Bjarne, som kollar ner i en Ipad samt försöker komma på något som jag ska skriva om här på bloggen. Känner att jag inte har så mycket annat att komma med just nu än en massa bilder på vår lägenhet i julens färger – således denna ”magnifika” idé att fotas med en jättelik bamse…. Allt för att utsätta andra saker, så som att fixa morgondagens lunch.
asilje

5 reaktioner på ”GIF via Photoshop

Kommentera / Leave a comment

