En konstig, men god kombination

IMG_6845
IMG_6842

Pepparkakor + blåmögelost är ju kanske världens konstigaste men mest fantastiska kombination!? Första gången jag såg pappa äta detta trodde jag han fått fnatt, men nu förstår jag vad jag missat under alla dessa år som jag rynkat på nästan till denna kombination. Har nämligen bara för några år sedan provat på detta, och nu är det något jag längtar efter då Julen närmar sig. En kan ju lugnt säga att smaklökarna dansar HipHop i munnen!

Is this combination – gingerbread and blue cheese, common in your country? Never the less, what do you think about it!? You should definitely try it out!
asilje

13 reaktioner på ”En konstig, men god kombination

  1. Jag har aldrig smakat men kanske jag borde… Har bara sett det i den där tv reklamen.

    Svar: roligt att du också gillar! Då vågar ja fortsätta med mina inlägg om sånt. Joo, alltså den är förvånansvärt bra och det finnd hut mycket dom helst kvar i burken fast jag använt den morgon o kväll i två veckor. De va väl 15ml? :)

  2. Haha!! Det husker jeg at du prøvde å lære meg å like for lenge siden, men jeg var/er ikke noe særlig begeistret for det:-P syns ikke det er noe godt med salt og søtt sammen

Kommentera / Leave a comment

