DIY videos

IMG_5504
IMG_5495
Ibland leker jag lite med tanken att göra DIY videon. Dock crashar min dator typ varje gång jag ska försöka klippa ihop något. Tycker det är väldigt roligt att sitta och klippa clip… tills datorn ger upp och allting går förlorat. Tänkte att en dream cathcer DIY kunde vara ett bra testprojekt, men då gäller det att datorn samarbetar och att jag vågar spela in en ‘berättar röst’. Tycker det är lite pinsamt att höra min egen röst. Låter ju helt annorlunda!? Vad tror ni om DIY videon?
asilje

Kommentera / Leave a comment

