LV skyltfönster

IMG_6362
Kolla in LV’s skyltfönster på Esplanaden?! Är inte precis någon LV dyrkare, men tycker skyltfönstret var lite otippat, kul och annorlunda så måste bara knäppa av en bild.
Tänk förresten att det är Lillajul alldeles om några dagar bara. Första advent nalkas det också under helgen. Tänk så spännande det var att få öppna första luckan i chokladkalendern och låta den lilla biten få smälta på tungan tidigt om morgonen. Nämnas bör även julkalenderna som mamma fixade ihop med små paket som vi fick öppna varannan dag, jag och min bror. Ibland kan jag önska mig tillbaka till den tiden då jag var barn…
asilje

Kommentera / Leave a comment

