Objektiv till Canon 550d?

IMG_6533 - Copy

Just nu sitter jag och läser om lite olika objektiv till kameran på diverse forum och bloggar. Är väldigt sugen på ett nytt objekt, föreställer mig klarare och skarpare bilder. Vet ju att bilderna blir bättre desto bättre en kan sin kamera osv, men ändå vill jag införskaffa något snäppet bättre objektiv. Förtillfället har jag kamerans standar objektiv samt ett Canon ef 50mm 1:1.8. Så om någon har förslag på objektiv som passar till fotografering av människor, inredning och detaljer får ni gärna hojta till i kommentarsfältet, vore evigt tacksam!

-S

2 reaktioner på ”Objektiv till Canon 550d?

  1. Jag tappade ju mitt kitobjektiv i golvet för nåt år sedan och investerade i ett Tamron 17-50mm f/2.8 då istället. Det är verkligen ett toppenbra alternativ när man behöver någonting att variera 50mm med. :)

Kommentera / Leave a comment

