Lördagen

IMG_6448

Härligt att vakna och veta att en får gå till färdig dukat bord. Älskar, ääälskar hotelfrukost! Efter frukosten tog jag det lugnt ett tag på hotellet innan jag begav mig på skojakt. Sambon åkte iväg kring halv elva med killarna för att ‘splätta’.

Det är konstigt hur jag alltid har så svårt att hitta skor! Gick igenom alla skobutiker i Forum, Kampen och längs Alexandersgatan två gånger. Tror det hade gått nästan 4h innan jag råkade få syn på ett par skor i H&M av alla ställen. De passade och var bekväma till på köpet samt passade till kvällen klädsel. Hade tänkt shoppas lite inne på H&M, men tappade helt lusten efter att ha provat x-antal skor. Hittade även ett set med ringar samt ett halsband inne på H&M.
IMG_6470

Middag blev det på Amarillo den här gången. Åt Chevre Chicken som var helt okej. Då vi gick tillbaka mot hotellet för att göra oss i ordning för kvällen 25+25 års fest var det redan mörkt ute. Folk skyndade förbi och spårvagnarna gnisslade som vanligt. Kan aldrig sluta förundras över hur alla verkar ha olidligt bråttom i den här stan, alla små springer.
fest

Blev inte av att ta någon ordentlig kvällens outfit bild, men en Instagram bild kan jag bjuda på. Festen som hölls på Kaarle XII var rikitgt kul med massor av folk och skumppa. Har nog aldrig sett så många skumppaflaskor förut.

Kommentera / Leave a comment

