Dagar som flyger förbi

IMG_1749

Dagarna bara flyger förbi… Denna torsdag är inget undantag. Hann knappt komma hem och slänga i mig lite gröt innan jag var tvungen att ta tag i städningen och sedan kila iväg till träningen. Hatar nämligen att komma hem till ett stökigt hem efter att ha varit borta några dagar/längre tid.

Det var förresten bra att jag drog mig iväg till BodyCombat’en, trots att huvudet kändes som en tickande bomb. Behövde verkligen få komma ut och slåss lite mot min egen spegelbild.

Nu borde jag ta i tu med packningen och försöka förstå vad jag ska ha på mig under helgen…

-S

2 reaktioner på ”Dagar som flyger förbi

Kommentera / Leave a comment

