Throwback Thursd… Wednesday

IMG_3295
IMG_3268
IMG_3307

Åh, kolla! Mina första cake pops någonsin. Bakade dem i somras då jag hade middagsgäster. Det var otroligt varmt och klibbidt den dagen, nästan för varmt och klibbigt tyckte jag då. Nu hade jag tagit emot det med öppna armar. Kan inte fatta hur jag ska överleva ännu mera mörker och kyla typ ett halvt år till!?

Alltså? Hur råkar jag alltid relatera alla inlägg nu för tiden till kyla, höst och mörker nu för tiden? Skulle egentligen komma med att jag älskar att baka och dekorera bakvärk. Men att baka till en själv + en annan känns lite onödigt, en orkar ju inte käka en hel kaka eller så. Så genast som någon fyller eller det är fars- eller morsdag så blir jag ivrig och söker upp något nytt recept.

-S

2 reaktioner på ”Throwback Thursd… Wednesday

    • haha ja låt oss ta ut allt nu tills dess så vi kan va extra happyhappyjojoy sen :D
      märker att varje gång ja kommer på nåt att skriva här så kommer det nämna regn mörker rusk å skitväder på något sätt ;D
      Längtar ihjäl mig dock till lördag och starbucks + catchup med dig :D Funderar på deras juuul drycker ;)

Kommentera / Leave a comment

