Pyssel: Tovade hjärtan

IMG_6234

Under helgen plockade jag fram mammas tovnings materialt och påbörjade ett hjärta. Det var riktigt terapeutiskt och harmoniskt, nästintill relaxing med ett glas rött – tills jag stack mig i pekfingret och nålen brast strax där efter. Blev riktigt irriterad eftersom nålen var den enda och mitt finger blev typ svart. Men ska absolut fortsätta tova nu inför julen. Tänker mig kanske några gråa eller röda hjärtan till julgranen eller kanske en bråsh till jackan.

Brukar ni pyssla inför jul? På Pinterest finns det ju hur mycket fint som helst!

-S

Kommentera / Leave a comment

