What to Wear ?

IMG_6168

På fredag bär det alltså av mot Hfors. Där väntar två nätter på hotel, middag på HRC, kaffedejt med Lotta samt fest på Kaarle XII. Har aldrig varit på Kalle förr, så jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig!? Har skickat krismeddelande till Lotta, som gav bra råd. Dock har jag ändå svårt att bestämma mig för vad exakt jag ska ha på mig. Klackar? Klänning? Byxor? Äh, det löser sig – ska krisa och i-landsproblema mig lite till eller skaffa mig en personlig stylist (nånej). Det vore dock inte helt fel ibland.

-S

Kommentera / Leave a comment

