Träning v. 45

Måndag: –
Tisdag: –
Onsdag: Physiopilates + Innebandy
Torsdag: BodyCombat
Fredag: –
Lördag: –
Söndag: –

Ingen höjdarvecka gällande träningen, tre timmar blev det ihopskramlat iaf. Har haft en mördande huvudvärk i över en veckas tid, inget hjälper. Byter gärna skalle och nacke med någon – ens för en dag. Inte så jätte pepp att dra sig iväg till gymmet för att hoppa och skutta då varje steg känns som om huvudet ska sprängas. Inte nog med det, har haft en massa stressiga mardrömmar..

En fin farsdag har vi åtminståne haft idag med god mat, efterrätt och kakor. Recept kommer under veckan.

-S

8 reaktioner på ”Träning v. 45

    • Tack så mycket, vad roligt att du gillar dem :)
      Jag använder mig av lite photoshop. Ibland ändrar jag bara ljuset eller kontrasten liten. Men nu har jag sedan några veckor tillbaka lärt mig ett väldigt enkelt och snabbt sätt att fixa bilderna på några få klick. Kan försöka hitta youtube videon på hur man gör det om du är intresserad? :)

Kommentera / Leave a comment

