Inredning: New in – Dame Jeanne

IMG_6198

Ja men kolla in mitt nyaste fynd!? En grön Dame Jeanne flaska som jag fick för tio (10!!!) euro! Jag är hur nöjd som helst, sken som en sol då jag fick veta priset. Möjligen vart den så billig för att faderskapet var med och frågade priset på den, hehe… Fint med en farsa som känner alla. Hur som helst är jag urnöjd, tänker mig en ljuslinga och till julen rosett av brett guldband. Jajja, det blir fint!

Snart ska jag sätta igång med att baka inför imorgon, bilder dyker upp antingen idag eller imorgon vill jag nästan våga lova.

-S

4 reaktioner på ”Inredning: New in – Dame Jeanne

Kommentera / Leave a comment

