OOTD / Dagens inköp

blanc
IMG_6161

Nästan varje dag har jag gått förbi Lindex skyltfönster och tänkt gå inte in, du kommer ändå ut med en shoppingbag. Idag skulle jag bara ”fördriva tiden” lite sådär innan jag skulle möta upp pappa. Resultatet var toppen och byxorna på bilden..? Det bara råkade sig, hoppsan. Jag försöker fortfarande lugna mitt samvete med att kläderna är ”så jag”, och därför är jag bara tvungen att ha dem i mitt klädskåp.

Förresten! Det blir inget Stockholm över självständighetshelgen… Bittert, jag hade ju fått så många fina tips! Men de har jag sparade ändå. Det blir två nätter i Helsingfors istället eftersom vi ska på en 25+25års fest nästa lördag. Läs: hotellfrukost två morgnar i rad! Dessutom har jag bokat bord till Hardrock Café, jag ska absolut äta detta igen men med kött! Dessutom har Lotta lovat ta mig till Kuppi&Muffini på lördagen. – En kalas helg, helt enkelt!

By the way, tycker det är noloserande att se på mina OOTD bilder! hehee

-S

Kommentera / Leave a comment

