Snart helg igen

IMG_5840

Det är torsdag – snart helg med andra ord! Älskvärt, älskvärt!

I söndag är det ju farsdag! Vad ska ni ge far eller ska ni kanske baka något gott? Vi har farsdagsgåvorna under kontroll, och igår hittade jag ett par spännande recept. Är alldeles uppspelt över att få baka dessa kakor, den ena är rätt speciell om vi säger som så – den innehåller popcorn (!). Mer avslöjar jag inte ännu, bilder och recept kommer efter helgen. Spannend!

-S

2 reaktioner på ”Snart helg igen

  1. Tack :) jo ihana kirppis är verkligen ihana! och om du söker rokokoostolar som jag läste här på bloggen så tror jag faktiskt jag såg något liknande där! otroligt häftiga inredningsgrejer och t.ex. ett helt rum med Shabby Chic-kläder!!! skitsnyggt, bästa loppiset i åbo:)

Kommentera / Leave a comment

