Inredning: Snygga, vita koppar

IMG_6022

I söndags inhandlade jag sex stycken koppar och fat. Ett set med kopp och fat går för 3,5€ på IKEA. Har länge sökt en snygg och enkel kopp som har precis den här formen. Grundtanken var att med svart tusch skriva någon mysig text på dem, men nu är jag inte lika säker på om jag ska göra det eller inte. De är ju fina i sig, men samtidigt hade det varit roligt med lite personalized koppar också. Vi får se hur det blir med den saken.

Längtar till en ledig morgon då jag ska koka kaffe med kanel i samt skumma mjölk att ha över, kaffet ska naturligtvis drickas ur dessa koppar. Jag föreställer mig även varm choklad med grädde på samt en polkagrisstång i, inför Lillajul. Blir fint med en enkel röd servett till vid bjudning.

-S

10 reaktioner på ”Inredning: Snygga, vita koppar

Kommentera / Leave a comment

