OOTD 2.11.2013

IMG_5829
IMG_5854

Igår gjorde vi alltså ett försök till outfit bilder ute i det gråa vädret, vilket slutade i att vi vart genomblöta och åkte hem för en kopp glögg istället. Här är två bilder Sabina knäppte på mig som jag har editerat lite på för att de inte ska se alldeles för gråa ut.

Av någon orsak fascineras jag av fina outfit bilder. HUR bär de sig åt? Vilka inställningar? Hur editerar de? Ta de bilderna själva eller har de någon fotograf? Jag vill veta allt… Erkänner att jag till och med brukar googla how to take good outfit pictures…

-S

En reaktion på ”OOTD 2.11.2013

Kommentera / Leave a comment

