Inredning: Dame Jeanne flaska med belysning

IMG_5757 - Copy
IMG_5752 - Copy
Kolla hur mysigt det är med Dame Jeanne flaskor!? Den här fyndade jag i vintras på et loppis här i Ekenäs. Då visste jag inte att jag skulle komma att få ett långt vikariat här i Ekenäs och flytta bort från huvudstaden. Nu pryder flaskan och spriders ljus och mysfaktor 40 i lägenheten, och jag blir bara mer och mer kär i flaskan. Måste nog bege mig på en loppisrunda inom kort för att se om jag möjligen skulle råka hitta en till Dame Jeanne. Då ska det minsann bli en lampa av den!

Jag har förresten kommit fram till att jag älskar regndroppar på fönsterrutan? Speciellt då de träffas av ljus.
-S

En reaktion på ”Inredning: Dame Jeanne flaska med belysning

Kommentera / Leave a comment

