Paranoiden

Under en längre tid har jag uppmärksammat i statistiken och sökorden, att någon sökt på mitt för- + efternamn + blogg för att komma till min blogg. Under flera veckor funderade jag vem denna eller dessa personer kunde vara. Skickade kris What´s app meddelanden till Sabina och förklarade min upprördhet. Jag målade upp en större och värre bild av det hela för mig själv, men det visade sig att det var bara lilla mamma som googlat mig för att hitta till bloggen varje gång hon skulle läsa den…….

Jag: Mamma är det du som googlat mitt namn?
Mamma: Nääj bara då ja ska till din blogg ja!

HEJ mamma!

-S

Kommentera / Leave a comment

