Inredning: Skål för ringar och smycken

IMG_5676

Måste bara visa denna lilla hjärtformade smyckesskål för ringar, två euro slantar kosatde den på TIGER. Min mamma berättade att henne mommo alltid hade dylika för sina ringar, så jag tyckte att det var en fin idé med en sådan. Jag har ju aldirg träffat henne, min mammas mormor – men allt som har med släkten att göra eller om påminner om någon i släkten är lite heligt för mig. Tror det här med smycken och väskor måste gå i generna eftersom både jag, mamma och mormor – och tydligen mammans mormor gillar det.

Men visst är den vacker på något sätt, den lilla hjärtformade skålen i glas?

-S

4 reaktioner på ”Inredning: Skål för ringar och smycken

Kommentera / Leave a comment

