Träning v. 43

Måndag: 2h promenad i raskare takt
Tisdag: Gym + CXWORX
Onsdag: –
Torsdag: BodyCombat
Fredag: –
Lördag: –
Söndag:

Så här tränad jag den här veckan, lite gott och blandat kan en väl säga fastän det blev mycket mindre än jag tänkt. Hade tänkt gå på MageRumpa idag meen gick och storhandlade istället och började laga köttsoppa som tar sin lilla tid, excuses excuses.

Provade även på 3-splits programmets LegDay som jag lagt ihop, och vilken härlig träningsvärk jag fick! Ännu är programmet inte riktigt färdigt, men så småningom. Då får jag fundera ut lite noggrannare hur jag ska lägga upp träningsveckorna. Dessutom ska jag börja spela innebandy om onsdagskvällarna från och med v. 44.

-S.

3 reaktioner på ”Träning v. 43

Kommentera / Leave a comment

