Not my brightest moment

IMG_5620

Alltså, har ni märkt hur förhatligt mörkt det är om mornarna nu för tiden? Jag blir typ lika överraskad och förvånad varje morgon då det är lika mörkt som i dödsriket. Den här veckan har jag förresten varit väldigt snabb med alltigen på morgonen (eller har jag startat senare till jobbet?), så jag har till och med hunnit sätta ner mig och kolla på Min Morgon några älskvärda minuter. Min dag fick dock en bestört början, då jag skulle rusa iväg till jobbet och det plötsligt stod en man med blåtira utanför vår ytterdörr. Mitt ansikts uttryck var högts troligt som på bilden och förskräckt ryggade jag bakåt medans handen flög mot hjärtat. Vilken tur att jag inte skrek som en starstruck 12 årig Justin Bieber fan! Mannen var dock riktigt trevlig och krystade fram ett ”Oj då. Jag ska bara fixa ett batteri hos grannen”. Dom råkade inte vara hemma så jag skickade in honom till oss istället…

-S

 

Kommentera / Leave a comment

