Toffelhjältinna

IMG_5527
IMG_5531

Trodde nästan jag var roligt med rubriken, humorn lika toppen som vädret där ute. Sarkasmen flödar, men jag är varm om fötterna! Vi har det väldigt golvkallt här i lägenheten, mina fötter har varit som is redan en längre tid. Där till har jag frusit som en idiot på jobbet i det sista. Men så råkade mina ögon landa på dessa tofflor (måste kolla på google om det skrivs med å eller o – jag hade stavat fel…), och för 14.90 eurosar är nu mina fötter varma och redo för regn och rusk. Myys

-S

Kommentera / Leave a comment

