Lördagsgodis

IMG_5449

Lördagen kom och gick snabbt innehållande bl.a. fotboll, tortillas och godisskålen ovan. Hade väntat ivrigt på den sista kvalmatchen till div 1 hela veckan, utrustade mig med gröna byxor och vit rock . Tråkigt nog slutade den dramatiska fotbollsmatchen tragiskt för de Grönvita, men åtminståne har de gjort en otroligt fin säsong!

Vaknade förresten halv nio i morse, med ett saldo på 10h sömn – inte illa för att vara mig! Kände mig utvilad och pigg, men just nu känner jag mig som en klubbad säl med lite flunssa känningar!?  Hoppeligen går det över, planerar att lägga ihop ett 3 splits gymprogram inför veckan.

-S

2 reaktioner på ”Lördagsgodis

Kommentera / Leave a comment

