Önskerubrik: “Mitt dyraste klädesplagg”

IMG_5397
IMG_5406

Mitt dyraste klädesplagg ja… Jag har inte så mycket dyra kläder, förutom då det kommer till skor och vinter rockar men de räknas inte till klädesplagg i det här fallet tycker jag (är det ok?). Fick riktigt ta mig en funderare och öppna klädskåpet och ögna igenom mina plagg som hänger där. Kom fram till att mitt dyraste klädesplagg måste vara den här klänningen av märket It’s all about Eve. Den var dock på 50% rea, och dessutom har jag fått den av kära mamma i somras för att hon ansåg att jag behövde den, haha! Men den har antagligen den dyraste prize taggen av mina kläder vad jag kan komma på.

-S

Kommentera / Leave a comment

