Önskerubrik: “Dagens bästa och dagens värsta”

Dagens bästa:
– Då jag som en blixt från klar himmel kom på att det är ju imorgon jag skall till frissan och inte på onsdag
– Känslan efter 30 min BodyAttack och 30 min BodyCombat
– Min lunchlåda bestående av köttbullar, broccoli, blomkål, sallad, körsbärstomat, morot och grynost
– Vaknade upp med träningsvärk som heter duga – äntligen
Dagens värsta:
– Då alarmet gick av i morse 06:50
– Duschdraperiet som envisas med att anfalla mig då jag duschar

-S

5 reaktioner på ”Önskerubrik: “Dagens bästa och dagens värsta”

  1. Ush var jag tycker illa om duschdraperier som envisas med att terrorisera en. Därför skippade jag draperiet helt då jag flyttade in i denna lilla lägenhet. Jag har liksom inte nåt i mitt badrum som inte klarar av lite skvätt :)

Kommentera / Leave a comment

