OOTD – Casual Saturday

IMG_5303
IMG_5308

Lördag gott folk! Kan tycka så himla mycket om dagar då jag inte har några som helst planer. Bara göra det som faller en in, om ens det. Dagen till ära har jag klätt mig enkelt och bekvämt.

Det här med att ta outfit bilder, det är ju jävulskt svårt!? Jag vet absolut inte hur jag ska stå och bära mig framför kameran. Skrattar ihjäl mig åt en del (läs: 99%) av bilderna. Ibland står jag onormalt bredbent, ögonen är halvt uppe eller så ser jag annars lam ut, ibland ser jag åt något håll så att man inte ens ser pupillerna…. Ni fattar…

Har ni några planer för helgen? Någon som ska besöka I love me mässan?

Ps. Observera att jag nog har två ben, det andra växer alltså inte ut från knävecket… he…he….

-S

6 reaktioner på ”OOTD – Casual Saturday

Kommentera / Leave a comment

