Dagar, veckor, månader

Vet ni, tiden går så otroligt snabbt! Igår hade jag varit exakt ett halvt år på mitt nuvarande jobb! ETT HALVT ÅR? Vart har dagarna, veckorna och månaderna tagit vägen? Ingen aning…

Den här veckan är har jag en hel del på gångs, så det har varit lite skralt med inlägg hittills. Hinner knappt innan för dörren innan jag ska iväg igen. Men det är bara skönt att ha kommit igång med träningen igen. Ska även passa på att tacka er för Önskerubrikerna som ramlat in hittills, ni får gärna komma med flera. Ska börja skriva om dem så fort jag hinner!

4 reaktioner på ”Dagar, veckor, månader

Kommentera / Leave a comment

