Träning vecka 40 + personlig utmaning

Capture.JPGkk
Vilken bra vecka sade min pulsklocka efter dagens träning, en får väl tro på det då – hehe.

Så här tränade jag vecka 40:
Måndag: Core + gym
Tisdag: –
Onsdag: BodyAttack + gym
Torsdag: BodyCombat
Fredag: –
Lördag: –
Söndag: MageRumpa + crosstrainer

Den här veckan är lite speciell för min del eftersom jag verkligen kände för att utmana mig! Hade aldrig provat på BodyAttack förut, har varit rädd för att det skulle vara för svårt rent koordinationsmässigt men också för tungt konditionsmässigt. Jag bestämde mig ändå för att utmana mig själv och försöka mig på ett pass i onsdags. Det gick faktiskt förvånanssvärt bra, jag var ursvettig och hjärtat skuttade av förtjusning inom mig. Jag… älskade det!? Precis vad jag behövde och saknade, ännu ett utmanande och svettigt pass. Nu har de dessutom ändrat schemat lite på gymmet så nu finns det BodyAttck två gånger/vecka, kommer gå på båda två helt klart.

2 reaktioner på ”Träning vecka 40 + personlig utmaning

Kommentera / Leave a comment

