Cookie Monster…?

I tisdags var No Junk Food September officiellt over, och det skulle ju firas med en cheat meal. Vi gick ut och åt först, tyvärr var inte min mat någon höjdare. Sen var det dags att ta hem något gott från butiken. Hade väldigt svårt att välja ut något, men till sist fick det bli ett paket med Doris kex. Åt några kex, det var väl helt gott men ingen sensation egentligen. Hade förväntat mig att mina smaklökar skulle dansa hiphop i min mun men instället låg de i dvala djupare än björnen… Tydligen lockas inte jag på samma vis längre av salt- och sötsaker? Kändes nästan onödigt att äta detta eftersom det inte blev något direkt hallelujah moment.

Jag i butiken på tisdagen då jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle ta för något gott… (gif: VeckoRevyn) IMG_5030

-S

3 reaktioner på ”Cookie Monster…?

Kommentera / Leave a comment

