Träning v. 39

Måndag: Core och BodyCombat
Tisdag: Spinning och CXWORX
Onsdag: –
Torsdag: BodyCombat
Fredag: –
Lördag: –
Söndag: –

Inte världens bästa träningsvecka bakom mig men bättre än inget. Planen var att gå på MageRumpa och Spinning på söndagen, men som ni vet var det en riktigt slödag då så det vart inget med det. Men att så…

-S

3 reaktioner på ”Träning v. 39

    • haha japp :D Välbehövligt för min del nu efter ryggskadan också :) Men jag längtar lite efter mördar pass för bene!! Har inte riktigt fått den där grymma träningsvärken än, saknar det lite.. :P Sku va skönt om någon bara sku ge ett färdigt program åt en :D
      Funderar om jag ska pina ihjäl mig och prova på BodyAttack för första gången någonsin idag!?!?!??

      Såg att du ska börja med ballett igen? :D Det är ju kul :)

      • Jag visste att du nog klarar BodyAttack, du e en tuffing ;D

        Jooo, första lektionen var idag, aijm in löööv <3<3<3 :) Fast ja va som en elefant, klumpig så tusan, men månne int de snart kommer tillbaka :D

Kommentera / Leave a comment

