Önskar mig Önskerubriker

Maria aka Tidstjuven kom med den fina idén om att jag skulle be er läsare om Önskrerubriker för tider då motivationen tryter! Tänkte således be er om Önskrerubriker som jag kunde börja skriva om under helgen eller så. Vore superkul om ni skrev ner några rubriker i kommentarsfältet som ni skulle vilja att jag skriver om!
onskeIMG_4469

-S

9 reaktioner på ”Önskar mig Önskerubriker

  1. Oj vilken bra idé, det tror jag att jag också måste pröva på! :)

    Hmm, jag måste ju hitta på någon rubrik till dig också :)

    ”Dagens bästa och dagens värsta”
    ”Drömresan”
    ”Om jag skulle få veta att jag bara har ett år kvar att leva”

    Svar: Ja men det var roligt att du hälsade! :) Jag kunde bara inte förstå varför du verkade lite bekant, så jag var lite förvirrad! Men det var roligt! :D

  2. ”Hur jag fann min personliga stil”
    ”Den bästa resan jag gjort”
    ”Varför jag älskar hösten/vintern/våren/sommaren alt. något bra med varje månad” :)

Kommentera / Leave a comment

