ESSIE

IMG_5013
IMG_5010

Igår fick även mina Essie lack agera modeller och testobjekt då jag lekte produktfotograf. Tycker speciellt om den översta bilden då den rosa och orangea färgen blev så skarpa och resten av lacke fejdar ut i bakgrunden.

Bilderna i kommande inlägg lär även va från min lilla session i drömmarnas värld som produktfotograf. Hope you don’t mind, är lite uppspelt över att jag lärt mig nya skills på photoshop och så… Feedback är väldigt välkommet, försöker ständigt förbättra kvaliteten på blogginläggen – främst bilderna eftersom det är ett så stort intresse!

-S

2 reaktioner på ”ESSIE

Kommentera / Leave a comment

