10 random facts

1. Jag är professional hairbrush singer och luftgitarrist
2. Jag blir gränslöst irriterad då någon svarar på min fråga med en fråga, trots att jag inte alltid visar det utåt.
3. Det irriterar mig även då jag hittar det jag tappat bort då jag nyss köpt en ersättare för det, ex. mina hörlurar hittade jag i fredags (köpte nya för en vecka sedan….)
4. Jag duschar alltid efter att jag vaknat, oberoende hur tidigt jag än ska stiga upp. Vaknar annars inte ordentligt och känner mig ofräsh hela dagen annars.
5. Jag kollar nästan dagligen på flygbiljetter.
6. I högstasiet gick jag mest i tränings- och mjukiskläder. Förstod inte hur folk kunde gå i snortighta Miss sixty jeans?!?
7. Jag är urusel på finska kändisar
8. En gång i tiden hade jag blåa slingor som limmades i håret! Haha! Jag var inspirerad av serien Nya Tider där Klara hade alla möjliga färgers slingor.
9. Jag har typ skräck för grodor och paddor! Äcklas…
10. Jag vill ha det iskallt i sovrummet

Lämna gärna några random facts om er i kommentarsfältet! Nu ska jag barnvakta resten av kvällen. Hade
-S

4 reaktioner på ”10 random facts

Kommentera / Leave a comment

