Recept med After Eight choklad sökes

Hörni, idag fick jag en massiv ask After Eight choklad ask av en klient. Ja, den får snällt vänta tills tisdagen då No Junk Food September är över! MEN jag är väldigt sugen på att baka något, och gärna då med After Eight choklad i. Så om ni har några bra recept får ni gärna dela med er!?

Annars får jag väl söka upp något på nätet och hoppas att det är bra. Tänker mig kanske cheesecake i muffins format?

-S

4 reaktioner på ”Recept med After Eight choklad sökes

  1. I ett av veckans avsnitt av ”Halv åtta hos mig” lagade en av deltagarna ”Mintlådor” med hallonmousse på hallonspegel. Det ska jag testa nästa gång vi får gäster. Hälsningar Annika

Kommentera / Leave a comment

