Make-up Stash

IMG_4922
Tänkte visa hur jag förvarar mitt smink för tillfället. Har nog inget massivt eller imponerande make-up stash, men här nu de produkter som jag använder mest. Använder inte allt dagligen, varierar lite.

Till jobbet vill jag helst se så naturlig ut som möjligt, men ändå fräsh. Fräsh hy med lite blush, neutral ögonskugga och mascara – that about it och går snabbt att applicera. Till helgerna kan det hända att jag ägnar lite mer tid åt sminkning, åtminståne om jag ska på någon tillställning eller fest.

Brukar kolla på en hel del vloggar på youtube, deras make-up stash’ar är ju helt amazing! Hur har de så många olika foundations, blushes, ögonskuggor, penslar etc? En hel del produkter är säkert sponsrade, men det är ändå roligt att se allting.

-S

Kommentera / Leave a comment

