Perfekt till äggmackan

IMG_4893
IMG_4896
Jag har länge velat ha något i gult till lägenheten, exempelvis en pall eller en kudde. Det råder många åsikter om gult till lägenheten kan jag lova. Men då jag var på IKEA sist, fanns jag ett sätt att stilla hungern för något gult. Hittade den fantastiska, gula, lite retro där där, äggskivaren! HUR fin är inte den? Och hur gott är inte äggmackor? Ni vet, då äggulan blir sådär perfekt – lite lite rinnig. Som äggmacka-älskare anser jag denna är ett måste.

-S

Kommentera / Leave a comment

