Helgen

Ännu en helg lider mot sitt slut och en ny vecka börjar imorgon. Helgen har gått lugnt för sig. Café med Sabina och mamma samt middag och kvällsmys hemma hos föräldrarna igår. Idag har jag storhandlat inför veckan, varit en sväng hemhem samt kikat på handbollsmatch i Karis. Kan bara konstatera att handboll är så jävluskt spännande och fartfyllt att det finns inte bättre.

När jag kom hem från matchen hade jag nästan 10 kommentarer som låg och väntade på att bli godkända, vilket var en rolig överraskning för mig och lillbloggen. Har även tidigare idag fått en del kommentarer, vilket jag är väldigt tacksam och glad för. Så mycket roligare att blogga då man får lite respons.

Imorgon är det dags att ta i tu med träningen igen. Core och Bodycombat har jag planerat gå på. God natt kära ni, hoppas veckan börjar bra så hörs vi imorn!

-S

2 reaktioner på ”Helgen

Kommentera / Leave a comment

