Shopping – Basics

IMG_4501
IMG_4506
Äntligen fick jag chansen att utnyttja stämpelkortet från Gina Tricot som jag hade lyckats fylla. Fick två basic T-shirts och ett nagellack för det.
T-skjortorna är väldigt sköna, och dessutom inte genomskillniga. Hatar då så många snygga t-skjortor ska va genomskillninga nu för tiden!?
Ett par Dr. Denim byxor från Carlings fick det också bli, trots att jag vet att färgen snabbt blir lite daskig. Men de är så älskvärt sköna, så jag kommer väl att fortsätta köpa dem tills jag är 90 eller något. De har förresten på BikBok lite liknande byxor, de är också väldigt sköna och stretchiga. Kostar typ 55€, men tyvärr så satt de inte ritikgt som jag ville på mig. Men kanske du har bättre tur?

-S

Kommentera / Leave a comment

