VAGABOND

IMG_4483
IMG_4486
Mina älskvärda Vagabond kängor är som stöpta för mina fötter, absolut värda sitt pris! Jag har länge sökte ett par rediga kängor i äkta brunt läder, och vad ser inte mitt öga om dessa skönheter då vi bara på skoj ska gå in i Vagabond i Forum!? De är till och med smala i modellen trots att de är i storlekt 40! Ofta blir skorna väldigt klumpiga och breda då man ska upp i dylika skonumror, men det gäller absolut inte dessa. De ser varken stora eller klumpiga ut på. De känns väldigt jag på något sätt, och ja! – materiell lycka!

-S

Kommentera / Leave a comment

