Shopping bags

IMG_4468 - Copy
Jag kom visst hem med en hel del efter lördagens shoppingrunda i huvudstaden. Det lär komma några inlägg om vad jag fick med mig hem längs med dagen och de närmaste dagarna. Vet inte om ni tycker det är så intressant, själv tycker jag det är lite kul att se vad andra bloggare har shoppat och fyndat.
Det jag köpte på H&M Home har jag redan visat, det jag är mest nöjd över är nog kängorna jag köpte! Men mera om dem senare.

observera att alla inlägg som publiceras på vardagar innan kl. 16:00 är tidsinställda – dvs jag sitter inte på jobbet och bloggar!

-S

Kommentera / Leave a comment

