En dag i Hufvudstaden #1

IMG_4466
IMG_4461
IMG_4463
IMG_4470 - Copy
IMG_4469 - Copy
Gårdagen spenderades i Hufvudstaden med en snabb visit via Esbo med Sabina och hennes mamma. Det var länge sedan jag hade andats storstadsluft, och visst var det härligt med lite mera utbud då det kommer till butiker. Hade rätt klart för mig vad jag sökte också. Det har ju nyligen varit New York fashion week, väldigt många bloggare har ju varit där och jag har följt deras instagram och videon med massor av shopping. Så jag var riktigt shoppingsugen kan man lugnt säga.

Det blev en hel del shopping också, som ni ser. Roligt att vi alla tre hittade vad vi sökte (+ lite till….). Förestållde mig lite att jag var i NYC då vi gick på Alexandersgatan, fast det inte är närapå lika stort och maffigt i Helsingfors. Men man kan alltid lotsas lite.

Vi avnjöt även god mat på Hardrock Café, något av det bästa vi ätit på länge. Mer om maten och shoppingen kommer senare.

-S

Kommentera / Leave a comment

