Allt går, bara man vill det tillräckligt mycket

IMG_4516
Den här veckan gick jag äntligen och fixade medlemsskap till gymmet, nu ska jag en gång för alla slutföra det jag lovat mig själv så länge! Vägen mot styrka och kondition har börjat, och samtidigt vägen mot mitt gamla jag. Tänkte sammanfatta träningsveckan här nedan:
Måndag: Gym
Tisdag: Gym och BodyBalance
Onsdag: Powerwalk
Torsdag: Gym och Yoga
Fredag: –
Lördag: –
Söndag: MageRumpa och Spinning

Jag är nöjd med min första tränings veckan in forever! Började lite lätt och avslutade med ett riktigt bra pass idag. Klockan visar över 800Kcal, så jag kan ju inte ha legat på latsidan under träningen.
Idag är det dessutom dag 15 av No Junk Food September! Vart tar tiden vägen alltså? Har inte haft något direkt sug, och jag är faktiskt mycket piggare. Gårdagens måltid på HRC kanske någon reagerat på, men jag godkänner den! Jag äter trots allt inte ofta där, och den innehöll ju inte french fries eller likande.

Ps. Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag sur!

-S

3 reaktioner på ”Allt går, bara man vill det tillräckligt mycket

Kommentera / Leave a comment

